11 Ocak 2017 Çarşamba

MERHABALARR :)
kusura bakmayın bayadır blog yazamadım yoğunluktan dolayı ama geri döndüm :) bugün size plexinin ne olduğundan bahsetmek istiyorum çünkü biraz önce plexden bir logo tabela yaptık :) plexi clas nerdeyse her tabelada kullanılmaktadır. tabela olarak değilde bu maddenin esnekliğinden ve aydınlatmasından bahsedeceğim bu madde kalıp şeklinde farkli ölçülerde ve sonsuz renk seçeneyiyle biz reklamcıların imdadına yetişmektedir. her kutu harf tabelada olmasada çoğunda kullanılmaktadır. plastik bir malzemeden yapılmaktadır çok fazla firma tarafından üretilmektedir yanı marka farklılığı aydınlatma ve esneklik hatta fiyat açısından baya farklılık gösterir. mesela bizim kullandığımız plexi markası en ucuz olanı ama çoğu reklamcı onun ışık yansıtmasının diğer pahalı firmalardan daha iyi olduğunu bilmez ayrıca diğer blogdada bahsettiğim gibi bu ürün ısıyla çok kolay şekil almaktadır. Tabi kolay diyorum ama o şekli vermek her ustanın harcı değildir çoğu çalışanımız harf dönmeyi bilmiyor ve çok nadir bulunuyorlar. ve daha çok maaş istiyorlar gene konunun dışına çıktım ama kendimi kaptırıyorum bağzen :) evet bugünlük blogumuzunda sonuna geldik blogumu okuduğunuz için çok teşekkür ederim yorum yazmayı unutmayın belirli bi süreden sonra özel üretim ağaç uygulamalarla ilgili çalışmalarımız olucak yani sadece tabela üzerine değilde bir çok alandan bahsedeceğim size hoşçakalın :)



http://www.essereklam.net/
                                        https://www.facebook.com/Essetabela/
                                        https://www.instagram.com/essetabela/
                                   

         internet sayfalarımıza uğramayı unutmayın :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder