8 Aralık 2016 Perşembe

REKLAMCILIK HAKKINDA HERŞEY.

ESSE REKLAM BLOG SAYFASINI NEDEN AÇTI
Merhaba arkadaşlar. Bu bizim sizinle ilk blogumuz.
Esse reklam ailesi olarak bu blog sayfası size daha doğru bir şekilde reklamcılık ve reklam uzerine yardımcı olmaya çalışacağız. Eğerki sizinde merak ettiğiniz sorularınız varsa yorum yazarak bize sorsabilirisiniz.
öncelikle bizi tanımanızı istiyorum. Biz Ankarada reklam ve tabela firmasıyız ve yaklaşık 20 yıldır bu sektörde bulunmaktayız eğer internet sitemizi de incelerseniz bizi daha yakından tanıyabilirsiniz. iletişim numaralarımız ve internet sayfalarımızı blogun sonuna ekleyeceğim. Şimdi size neden blog açtığımı açıklayalım. reklamcılık sektöründe çok fazla kendini reklamcı zannedip insanları kandırıp maddi manevi zarara uğrattığını düşündüğüm firmalar var. bu yüzden sizi bu konuda daha çok fikir sahibi yapmak istedim. reklamcılık ve tabelacılık bir sanat olarak düşünebilirsiniz çünkü sizin o dışarıda gördüğünüz çoğu tabelalar el emeğiyle üretilmektedir. biz sürekli yenilikçi bir mimar edasıyla tasarımlar üretmekteyiz. bugün bir mimar veya bir mühendis dahil dış cepesİnde yaptırmak istediklerinin bir tabelacının tasarladığını biliyor muydunuz? evet sizede komik geldi dimi ama acı gerçekler . evet biz tabelacılar tasarımdan imalata, elektrik ve aydınlatmalarından dış cepe kaplamalarına, montajıda dahil bir sürü faaliyet gerçekleştirdiğimiz alan var. Ben bu reklam firmasını açmadan önce bir reklamcı ne yapabilir ki derdim. ama sonunda anladım ki gerçekten hayatımızın bir çok bölümünde bir tabelacıya ihtiyaç duyuyoruz. Bu gün bir apartman dairesinin kapı isimlikleri veya şirketimizde müşterilerimize hediye etmek için yaptırdığımız promosyon ürünlerinde ve en romantik anı yakalamak için sevdiğimizin bir pankartını yaptırmak istediğimiz gene bir tabelacıya uğruyoruz. evet ben bu blog sayfasında her gün reklam ve tabela ürünlerinin ne olduğunu ve nasıl kimden ne fiyata almanız gerektiğini hangi ürünlerin kullanılarak hazırlandığını ve hangi aşamalardan geçtiğini size göstermeye çalışacağım umarım sizede bir faydası olur. ve ben esse reklam firma sahibi olarak bu tarz bir blog yazmak istedim. kar amaçlı bir blog değildir beni yanlış anlamanızıda istemem ve blog dünyasında yeni olduğum için eğer bir hatam varsa beni uyarın lütfen. dediğim gibi çok güzel şeyler başaracağız her gün bir blog yazmayı düşünüyorum sizde bana yazmamı istediğiniz fikirlerinizi yorum yazarak veya mail atarak bildirebilirsiniz umarım beğenmişsinizdir hoşçakalın..
iletişim bilgilerimize aşşağidaki linklerden ulaşabilirsiniz.

essetabela@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder